loading...
اردیب نیوز
 
ارديب نيوز
گروه اردیب نیوز بازدید : 77 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام خدمت اردیبی های عزیز ازاین که در این مدت بنده در خدمت گذاری و ارائه مطالب به روز در مورد روستایمان در خدمت شما نبودم از صمیم قلب پوزش میطلبم و بسیار ناراحت بودم وچون خوشبختانه  در این فضای مجازی به همت اردیبی ها که تاکنون بالای ده وبلاگ به روز رسانی شده ساخته شده وتقریبا میتوان به چشم یک روستا به این همه وبلاگ که هر وبلاگی در یک حوزه خاص از مشکلات  روستا گام برمیدارد که تاکنون بنده نسبت به سایر مدیران وبلاگ های اردیب کوچکتر بودم وهستم ولی فقط بر حسب سن وسال الان از مدیران اردیب سلام بزرگتر هستم که امید است این دو جوان که از خصوصیات و رفتارشتان نشانه های پختگی کامل را مشاهده گر هستم که از حالا به عنوان جوانترین دوستان رسانه ای از آنها یاد میشود از باب تذکر به این مسئولیت خطیر خواهشمندم ازتوهین وانتشارات اخباری که باعث رنجش خاطر دیگران میشود پرهیز کنند وهمچنین در مقابل نظرات مخاطبان اگرچه توهین آمیز بود حساسیت به خرج ندهندو بتوانند گروه های سنی خودشان را هم به ارائه مطالب ارزنده در مورد روستایمان تشویق کنند.



smm بازدید : 96 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (2)

برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام راحل(ره)

درشب چهاردهم خرداد به مناست بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز پیشوای کبیر انقلاب حضرت روح الله مراسمی از طرف شورای اسلامی و دهیاری روستا در مسجد صاحب الزمان برگزار گردید. در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء شروع شد آقایان هژبر محتشم و حسن جعفری به مداحی پرداختند. متاسفانه از این مراسم عکسی در دست نیست

smm بازدید : 78 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

امام خمینی (ره) در همه زمینه ها اسوه

رفتار امام خمینی(ره) با خانواده !!!

نامه محبت‌آميز

در اين نامه نكات روان‌شناختي و تربيتي زيادي وجود دارد با اين دقت بخوانيم:
تصدقت شوم، الهي قربانت بروم، در اين مدت كه مبتلاي به جدايي از آن نور چشم عزيز و قوت قلبم گرديدم، متذكر شما هستم و صورت زيبايت در آیينه قلبم منقوش است.
عزيزم، اميدوارم خداوند شما را به سلامت و خوش در پناه خودش حفظ كند. [حال] من با هر شدتي باشد مي‌گذرد؛ ولي به حمدالله تاكنون هرچه پيش آمد، خوش بوده و الان در شهر زيباي بيروت هستم.[1]حقيقتا جاي شما خالي است، فقط براي تماشاي شهر و دريا خيلي منظره خوش دارد. صد حيف كه محبوب عزيزم همراهم نيست كه اين منظره عالي به دل بچسبد.
در هر حال، امشب، شب دوم است كه منتظر كشتي هستيم. از قرار معلوم و معروف، يك كشتي فردا حركت مي کند، ولي ماها كه قدري دير رسيديم، بايد منتظر كشتي ديگر باشيم. عجالتا تكليف معلوم نيست، اميد است خداوند به عزت اجداد طاهرينم، كه همه حجاج را موفق كند به اتمام عمل. از اين حيث قدري نگران هستم، ولي از حيث مزاج بحمدالله به سلامت. بلكه مزاجم بحمدالله مستقيم‌تر و بهتر است. خيلي سفر خوبي است، جاي شما خيلي خيلي خالي است. دلم براي پسرت [سيدمصطفي] قدري تنگ شده است. اميد است كه هر دو[2]به سلامت و سعادت در تحت مراقبت آن عزيز و محافظت خداي متعال باشند. اگر به آقا [پدر همسر امام] و خانم‌ها [مادر و مادربزرگ همسر امام] كاغذي نوشتيد، سلام مرا برسانيد. من از قبل همه نايب‌الزياره هستم...[3]

پی نوشت :
1. براي عزيمت با كشتي به عربستان براي انجام اعمال حج.
2.اشاره به آقا مصطفي و فرزند ديگرشان كه در آن زمان، هنوز به دنيا نيامده بود و چند روز پس از نگارش اين نامه در زماني كه امام در سفر حج بودند، متولد شد و او را «علي» نام گذاردند. وي در كودكي بر اثر بيماري درگذشت.
3.صحيفه امام ج 21 نامه به خانم خديجه ثقفى(خانوادگى). زمان: فروردين 1312/ ذى القعدة 1351،مكان: لبنان، بيروت

گروه اردیب نیوز بازدید : 93 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (10)

پس کی حسینیه اردیب ساخته میشود؟؟

دلمان به این خوش بود که حسینیه اردیب پس ازمدت ها سر وسامان گرفت وبا مدیریت هیئت امنای فهیم، حسینیه گسترش می یابد؛ اما برخلاف انتظارات فقط خراب کردند وبس.

هیئت امنایی که بهانه اش بی پولی وبودجه کم بود و خداوند به علی موبد اجر دهد که توانست از همین مردم اردیب پول وطلا برای حسینیه جذب کند و دیگر بهانه ای نداشته باشند؛ ولی بازهم کاری نکردند و فقط خواستار کناره گیری شدند ولی به اصرار دوستان به کارخود ادامه دادند. به نظرشما دراین دوسال هیچ برنامه ای داشتند؟ فقط آهن خریداری کردند که اگر این کار را هم نمیکردند هیچ کاری دراین دو سال نکرده بودند طبق گزارش اردیب نیوز از یکی از اعضای هیئت امنای حسینیه، الباقی پول در حساب بانکی حسینیه اردیب است که هیچ     فایده ای ندارد و روز به روز از ارزش پول کاسته می شود.حرف ما فقط ساخت حسینیه است نه امور دیگر. چون قبل از دهه اول محرم یک جلسه با حضور شیخ حسین موبد برای برگزاری ومدیریت خوب این دهه برگزار کردند که الحق والانصاف  بسیار فعال بودند و با برنامه محرم را مدیریت کردند.

ولی چرا حسینیه تابستانی ایراج که کاهگلی هم بودبه طور شکیلی ساخته شد همچنین حسینیه گرمه با آن همه مشکلات اراضی که این روستا داشت ولی به نحو احسنت ساخته شد.؟

به نظر شما راه چاره چیست؟؟

smm بازدید : 104 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

تگرگ و باران شدید روز چهارشنبه مردم خور را غافلگیر کرد

عصر روز چهارشنبه بارش تگرگ شدید و باران سیل آسا مردم شهر خور را غافلگیر کرد. این بارش حدود 20 دقیقه ای ادامه داشت و گرمای هوا بعد از این بارش، به صورت کاملاً محسوسی تعدیل گردید. شنیده ها حاکی از آن است در اکثر مناطق به غیر از شهر خور بارش محسوسی وجود نداشته است. سهم روستای اردیب نیز همچنان باد و گرد و خاک می باشد.

smm بازدید : 196 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)

جشن عید مبعث خیلی ساده و بی ریا در مسجد صاحب الزمان اردیب در شب مبعث برگزار گردید

به گزارش اردیب نیوز در شب با سعادت عید مبعث همچون سایر نقاط کشور عزیزمان ایران، مراسم جشنی هرچند کوچک اما بی ریا در مسجد صاحب الزمان اردیب برگزار گردید. در این مراسم آقایان هژبر محتشم، مهدی خاکساری، حسین رفیع(علامه) و کربلایی مسیب جعفری با خواندن اشعار به مدح و ثنای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت پرداختند

smm بازدید : 187 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

اهميت حفظ و ذخيره سازي رطوبت در کشت گندم ديم

 

عامل اصلي براي موفقيت در کشت گندم ديم، حفظ و ذخيره سازي رطوبت در خاک و جلوگيري از هدر رفت آن است. کشت هر سال محصولات کشاورزي در مزرعه موجب خالي شدن مخزن خاک از آب مي شود و هر ساله مزرعه با کمبود آب مواجه خواهد شد.

 

رطوبت ذخيره شده در خاک را مي توان با استفاده از آيش، کنترل روان آب ها، رعايت شخم صحيح، رعايت اصول به زراعي و ازدياد نفوذپذيري خاک نسبت به آب حفظ کرد و هم چنين هدر رفت آب از سطح خاک را نيز مي توان با استفاده از مالچ پاشي، کنترل علف هاي هرز در سال، آيش و رعايت تراکم کشت بوته ها حفظ کرد.کنترل روان آب با استفاده از راه هايي مانند شخم عمود بر جهت شيب، تراس بندي، احداث خاک ريز در مسير روان آب ها و حفظ مراتع و گياهان مرتعي امکان پذير خواهد بود.

 

يکي ديگر از راه هاي افزايش رطوبت و کاهش هدر رفت آن، استفاده از مالچ هاست.مالچ ها موجب افزايش رطوبت و کاهش هدر رفت آن، قابليت جذب آب در خاک، کاهش و توقف جريان سطحي آب باران، کاهش تبخير رطوبت از سطح خاک و هم چنين کاهش فرسايش خاک مي شود.با وجود کاه  وکلش در سطح خاک، دماي خاک کاهش پيدا مي کند و تبخير از سطح آن کاهش مي يابد. وجود اين مواد در خاک باعث افزايش عناصر غذايي در خاک مي شود.

smm بازدید : 234 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (3)

جوابیه برخی ازخوانندگان درمورد دلایل استعفای یکی از اعضای هیئت امنای مسجد صاحب الزمان

ضمن عرض تشکر از عزیزانی که دلسوزانه پیگیر اتفاقات اردیب هستند و نقد منصفانه را نیز منتقل می کنند در پاسخ به نظر یکی از دوستان که پیگیر دلایل استعفای برادر بزرگوار و زحمتکش آقای کربلایی مسیب جعفری شده بودند لازم دانستم چند نکته را در این خصوص به عرض خوانندگان محترم برسانم.

 

به ادامه مطلب مراچعه کنید

smm بازدید : 77 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (1)

 

خرمشهر را خدا آزاد کرد
 

 
در خیال خرمشهر که کنار کارون آرام نشسته بود، هیچ صدای خمپاره ای نبود. نخلستان هایش صدای چرخ های تانک را تا آن روز نشنیده بود، تا شهریور ماه ۵۹ که خرمشهر، خونین شهر شد. پس از گذشت روزهای تاریک و پر دود اسارت، در سوم خرداد ۱۳۶۱ شهر از اشغال درآمد. خرمشهر نخل های سوخته، نخل های بی سر…

فتح خرمشهر (سوم خرداد ۱۳۶۱) در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خبر آزادی خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود که در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد. با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده‌ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته است اشکهای شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد کردند. برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی کافی است بدانیم که نیروهای  متجاوز عراق پیش از نبرد سرنوشت ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه‌ای به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب دارند. همچنین تجهیزات و امکانات دفاعی دشمن در این منطقه نشان می‌داد که عراق خرمشهر را به عنوان نماد پیروزی خود در جنگ به حساب آورده و قصد داشته است به هر قیمت،‌ این شهر را در تصرف نیروهای خویش نگهدارد.

هنگامی که مرحله اول و دوم عملیات بیت‌المقدس به پایان رسید و رزمندگان ما در اطراف خرمشهر مستقرشدند، رادیوی رژیم بعثی، می‌کوشید در تبلیغات کاذب خود، حضور نیروهای عراق را در خرمشهر به رخ بکشد تا توجیهی برای ترمیم روحیه نیروهای شکست خورده و رو به هزیمت عراق باشد. فتح خرمشهر در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت، موجب شد که بخش قابل توجهی از نیروهای مهاجم عراقی به اسارت نیروهای جمهوری اسلامی ایران درآیند.

نبرد بزرگ، سرنوشت‌ساز و غرورآفرین بیت ‌المقدس که برای رها سازی خرمشهر از سلطه‌ نیروهای مهاجم عراقی انجام شد، از دهم اردیبهشت ماه تا چهارم خرداد ما ۱۳۶۰ به طول انجامید. این نبرد حماسی علاوه بر  پایان بخشیدن به ۱۹ ماه اشغال بخشی از حساس‌ترین مناطق خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد ساخت.

کوتاه سخن اینکه عملیات بیت‌المقدس به عنوان برجسته‌ترین عملیات پدآفندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظامی ۸ سال دفاع مقدس ثبت شده است.

اگر امروز در هر شهر و روستا به گلزار شهیدان گذر کنیم و تاریخ نقش بسته بر سنگرها را مرور کنیم، خواهیم دید که مجموعه شهیدان سوم خرداد ۱۳۶۰ الگویی کوچک از ملت مقاوم ایران است که چونان سپهری  پر ستاره می درخشد. شادیهای به یاد ماندنی خودجوش و سراسری پس از آزادسازی خرمشهر نیز برگ  دیگری از این حماسه ملی بود و نشان داد که مردم سراسر اقطار و بلاد ایران اعم از آن که هرگز خرمشهر را به چشم دیده باشند یا نه چگونه از شنیدن خبر این پیروزی ساعتها به دست افشانی و پایکوبی پرداختند وهزیمت دشمن اشغالگر را از خاک میهن جشن گرفتند.

سوم خرداد یک حماسه ملی است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی  تحقق می یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی. لذا به حق می توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست.

بیاد سوم خرداد سالروز حماسه همیشه تاریخ ایران …آزادی خرمشهر:

مسجد جامع خرمشهر، قلب شهر بود که می‌تپید و تا بود مظهر ماندن و استقامت بود. مسجد جامع خرمشهر، مادری بود که فرزندان خویش را زیر بال و پر گرفته بود و در بی‌پناهی پناه داده بود و تا بود مظهر ماندن و استقامت بود و آنگاه نیز که خرمشهر به اشغال متجاوزان در‌آمد و مدافعان ناگزیر شدند که به آن سوی شط خرمشهر کوچ کنند باز هم مسجد جامع، مظهر همه آن آرزوهایی بود که جز در پازپس‌گیری شهر برآورده نمی‌شد. مسجد جامع، همه خرمشهر بود.

خرمشهر از همان آغاز، خونین‌شهر شده بود. خرمشهر خونین ‌شهر شده بود تا طلعت حقیقت از افق غربت و مظلومیت رزم‌آوران و بسیجیان غرقه در خون ظاهر شود. و مگر آن طلعت را جز از منظر این آفاق می‌توان نگریست؟ آنان در غربت جنگیدند و با مظلومیت به شهادت رسیدند و پیکرهاشان زیر شنی تانکهای شیطان تکه تکه شد و به آب و باد و خاک و آتش پیوست. اما… راز خون آشکار شد. راز خون را جز شهدا درنمی‌یابند. گردش خون در رگهای زندگی شیرین است اما ریختن آن در پای محبوب، شیرین‌تر است؛ و نگو شیرین‌تر، بگو بسیار بسیار شیرین‌تر است.

راز خون در آنجاست که همه حیات به خون وابسته است. اگر خون یعنی همه حیات… و از ترک این وابستگی دشوارتر هیچ نیست پس، بیشترین از آن کسی است که دست به دشوارترین عمل بزند. راز خون در آنجاست که محبوب خود را به کسی می‌بخشد که این راز را دریابد. آن کس که لذت این سوختن را چشید در این ماندن و بودن جز ملالت و افسردگی هیچ نمی‌یابد.

آنان را که از مرگ می‌ترسند از کربلا می‌رانند. مردان مرد، جنگاوران عرصه جهادند که راه حقیقت وجود انسان را از میان هاویه آتش جسته‌اند. آنان ترس را مغلوب کرده‌اند تا فتوت آشکار شود و راه فنا را به آنان بیاموزد.

آنان را که از مرگ می‌ترسند از کربلا می‌رانند. وقتی که کار آن همه دشوار شد که ماندن در خرمشهر معنای شهادت گرفت، هنگام آن بود که شبی عاشورایی برپا شود و کربلائیان پای در آزمونی دشوار بگذارند…

کربلا مستقر عشاق است و شهید سید محمد علی جهان‌آرا چنین کرد تا جز شایستگان کسی در آن استقرار نیابد. شایستگان، آنانند که قلبشان را عشق تا آنجا آکنده است که ترس از مرگ، جایی برای ماندن ندارد. شایستگان جاودانند؛ حکمرانان جزایر سرسبز اقیانوس بی‌انتهای نور نور که پرتوی از آن همه کهکشانهای آسمان دوم را روشنی بخشیده است.

 

رمز عملیات : یا علی بن ابیطالب (ع)

هدف عملیات : آزاد سازی خرمشهر ، پادگان حمید ، هویزه، جفیر وحسینیه

منطقه عملیاتی : غرب کارون ، جنوب غربی اهواز وشمال خرمشهر

تاریخ شروع : ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰/۲/۶۱

مدت عملیات : ۲۵ روز طی ۳ مرحله

وسعت منطقه عملیاتی : ۶۰۰۰ کیلومتر مربع

 

نتایج عملیات

مناطق وتأسیسات آزاد شده :

· آزادی شهر بندری خرمشهر وشهر هویزه وپادگان حمید

· جاده مهم وتدارکاتی اهواز _ خرمشهر _ کرخه نور

· جاده سوسنگرد _ هویزه

· خارج شدن بخش وسیعی از جنوب میهن اسلامی از زیر آتش دشمن

· تصرف وتأمین ۸ پاسگاه مرزی

تجهیزات منهدم شده دشمن :

· ۲۸۵ دستگاه تانک ونفربر

· دهها انبار مهمات

· ۴۰ فروند هواپیما

· ۲ فروند هلیکوپتر

· چندین دستگاه لودروماشین آلات مهندسی

· ۵۰۰ دستگاه خودرو

· دهها قبضه توپسبک وسنگین

· مقدار زیادی از انواع تیر بار وسلاحهای سبک سنگین

یگانهای منهدم شده دشمن :

· تیپ ۱۲ زرهی و۸ مکانیزه

· تیپ ۶۰۶ پیاده

· تیپ ۲۴ مکانیزه

· تیپ ۴۱۷

· تیپ ۴۲۶

· تیپ ۵۱

· تیپ ۳۴ زرهی

· تیپ ۲۷ مکانیزه

· تیپهای ۶و۱۲ زرهی از لشکر ۲

· تیپ ۶۰۵ تیپهای ۲و۶ پیاده تیپ ۹۰ پیاده

· تیپ ۴۸ پیاده

· تیپ ۱۰ زرهی

· تیپ ۴۶ مکانیزه

· تیپ ۳۷ زرهی از لشکر ۱۲

· تیپهای ۸و۹و۱۰ گارد مرزی

· تیپ ۳۳ نیروی مخصوص

· تیپ ۲۳۸ گارد مرزی

· تیپ ۱۴ زرهی

· گردان تانک المنصور ویک گردان شناسایی

· تیپ ۲۴۳ توپخانه ستاد کل ارتش عراق

 

تعداد کشته وزخمیهای دشمن : ۱۶۵۰۰  نفر

تعداد اسراء : ۱۹۰۰۰ نفر

غنائم :

· ۱۰۵ دستگاه تانک ونفربر

· دهها انبار مهمات

· ۹۵۰۰۰ عدد انواع مین

· صدها دستگاه خودرو سبک وسنگین

· ۳۰ دستگاه جیب  حامل توپ ۱۰۶ میلیمتری

· تعداد زیادی لودر وبولدوزر وماشین آلات مهندسی

· ۱۸ قبضه توپ ۱۳۰ میلیمتری

· هزاران قبضه سلاح انفرادی

 
smm بازدید : 137 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

شماره تلفن های ثابت خوروبیابانک این هفته هشت رقمی می شود 

در راستای هم کد سازی شماره های استان اصفهان پیش شماره422 شهر خور از چهار شنبه 7خرداد به 4632 و پیش شماره ۴۴۷ روستای اردیب نیز به ۴۶۳۴ تغییر پیدا میکند.

گروه اردیب نیوز بازدید : 82 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قفل و كليدهاي رزق و روزي

کليدهاي رزق و روزي:
اخلاق نيکو، خوش رفتاري با خانواده، نيکي به والدين، نماز، صدقه دادن، نظافت خانه، تعقيبلات نماز، رفع نياز مؤمن، صله رحم، سحرخيزي، دائم الوضو بودن، استغفار، خوش زباني، صرفه جويي، امانت داري، تکرار اذان با مؤذن، مدارا با مردم، وضو قبل از غذا، اظهار بي نياز، حق گويي، شکرنعمت، قسم دروغ نخوردن، دعا در حق ديگران، مهماني دادن،
قفل‌هاي برکت و روزي:
بي‌صبري، قطع رحم، ترک نماز شب، ناسپاسي نعمت، خواب صبحگاهي، گناه کردن، تظاهر به فقر، بدخلقي، درخواست نکردن از فضل خدا، نپرداختن بدهي، پدر و مادر را بانام خواندن، دروغ، ظلم کردن، ولخرجي، خيانت در امانت، سخت گيري به خانواده، رباخوري، نيت گناه، قرآن نخواندن، شغل حرام، عجله درخروج از مسجد، دير وقت از بازار برگشتن، نفرين به پدر و مادر، حرص، بي‌احترامي به غذا، گوش دادن به موسيقي، رد فقير، کوچک شمردن نعمت ها، خوردن در حالت جنابت، درخواست از ديگران، امر به معروف و نهي از منکر نکردن، دانش آموزي براي خودنمايي و مال دنيا و....

smm بازدید : 116 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتخاب خادم جدید مسجد صاحب الزمان(عج)

با توجه به فرا رسیدن بازنشستگی حاج اکبر موبد خادم پرتلاش و فعال مسجد صاحب الزمان، چندی پیش هیئت امنای مسجد جلسه ای در این خصوص تدارک دید و پس از چند مورد رایزنی بالاخره آقای حسن جعفری فرزند علی بعنوان خادم موقت مسجد انتخاب شد و پس از جلسه ای با ایشان مقرر شد آقای جعفری بعد از پایان کار حاج اکبر موبد، زیر نظر هیت امنای مسجد رسماً کار خود را آغاز نماید. این تصمیم در راستای جوان گرایی در اداره مسجد و هماهنگی بیشتر هیئت امنا با خادم مسجد گرفته شده است. قرار است در جلسه ای عمومی به پاس زحمات آقای حاج اکبر موبد با اهدای هدیه ای ناقابل از این برادر بزرگوار قدردانی گردد.  لازم به ذکر است حسن جعفری دارای مدرک کارشناسی ارشد و مسئول کانون فرهنگی مسجد و همچنین بعنوان سرگروه حلقه صالحین پایگاه بسیج می باشد؛ جا دارد از این برادر بزرگوار که خالصانه این مسئولیت را پذیرفتند کمال تقدیر و تشکر را بنماییم.

جهت اطلاع خوانندگان عزیز به عرض می رساند که هیئت امنای انتخابی در سال گذشته توسط مردم به این صورت بود:

مصیب جعفری - سید مهدی موسوی - حاج جواد جعفری - حمیدرضا ثابتی - محمود رفیع

با توجه به کناره گیری آقای مصیب جعفری از هیئت امنا، و جایگزینی عضو علی البدل، در حال حاضر اعضای اصلی هیئت امنای مسجد صاحب الزمان شامل این افراد می باشد :

سید مهدی موسوی - حاج جواد جعفری - حمیدرضا ثابتی - محمود رفیع - علی اصغر جعفری

با این امید که هیئت امنای جدید مسجد بتواند قدم مثبت و موثری هر چند کوچک در راستای اعتلای فرهنگ ناب اسلام در بین جوانان اردیب بردارد؛ از تمام کسانی که صاحب نظر هستند و دلشان برای اردیب می تپد خواهانیم هرگونه انتقاد سازنده و یا پیشنهادی را در این خصوص از طریق ارسال نظر در همین سایت به ما منتقل نمایند.

گروه اردیب نیوز بازدید : 76 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

جناب آقای علیرضا موبد

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت عموی گرامیتان حاج علی موبد را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

(روحش شاد ویادش گرامی)

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت های نوروز پایگاه بسیج بقیه الله اردیب را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 573
  • بازدید کلی : 167,316