loading...
اردیب نیوز
 
ارديب نيوز
گروه اردیب نیوز بازدید : 133 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (3)

بیانیه مسئول پایگاه بسیج حضرت بقیه الله در مورد برنامه های بسیج

 

متن این بیانیه چنین است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم. من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق. به رسم ادب بدین وسیله از تمامی بزرگوارانی که در برگزاری برنامه های بسیج در ایام نوروز ما را یاری نمودند اعم از کمک دهندگان مالی و فکری و شرکت کنندگان در برنامه ها و از تمامی کسانی که در فضای مجازی برنامه ها را به خوبی انعکاس دادند، از تمامی بزرگوارانی که یرنامه های بسیج را از منظر نقد و همچنین نظر سنجی رصد نمودند و بویژه از اهالی فهیم و با فرهنگ روستای سرسبز اردیب که با سعه صدر در ایام نوروز مهمان نوازی کردند و کمال همکاری را با پایگاه بسیج داشتند تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین از دهیاری و شورای اسلامی محترم روستا که ما را در انجام این برنامه ها حمایت و پشتیبانی نمودند کمال امتنان را دارم. از مدیران محترم وبلاگ های اردیب وب، اردیب سلام و اردیب نیوز که ما را شرمنده خود نمودند بسیار سپاسگزارم. و اما بعد :

در پاسخ به نظرات ارائه شده در وبلاگ ها بویژه نظر سنجی اردیب نیوز مطالبی را مختصر به عرض مخاطبین عزیز می رسانم. اول اینکه هدف ما از انجام این چند برنامه مختصر و ناقص در وهله ی اول ایجاد فضای شور و نشاط و صمیمیت در بین مردم بود و در وهله دوم  اتحاد و همدلی در بین عموم اهالی.

قطعاً بزرگوارانی که از ما در نظرات خود انتقاد نمود ه اند و گاهاً به برنامه های بسیج از لحاظ کمی و کیفی ایراد گرفته اند از نظر ما مورد احترام هستند. بالاخره تجربه اول اجرای هر برنامه ضعف هایی هم دارد که ما باید در سال های آتی آنها را رفع نماییم. اما گاهاً احساس می شود در عبارت هایی برخی افراد در نظرات خود مغرضانه نظر می دهند که برخی از نظرات به خاطر توهین آمیز بودن آن، توسط مدیر محترم وبلاگ تایید نشده است. بنده حقیر ضمن تشکر از این افراد به خاطر اظهار نظر، خطاب به همه جوانان فعال بسیجی عرض می کنم که نه از تعاریف بسیار اغراق آمیز ذوق زده شوید و نه از ایرادات مغرضانه ناراحت و دلسرد. چیزی که در این وسط مهم است نزدیک شدن به اهداف تعریف شده توسط سازمان بسیج است که خط مشی همه ما خواهد بود. ما توانسته ایم در مقوله جذب حداکثری بسیار خوب عمل کنیم. امسال به بهانه مسابقات فوتبال حتی جوانانی که با نام بسیج میانه خوبی هم نداشتند ناخواسته وارد گود شدند. اما بعد از پایان مسابقات، همه آنها از پایگاه بسیج به عنوان مجری این برنامه تشکر کردند. این ها برای ما ارزش است. اینکه عملکرد ما به گونه ای بوده که هرساله در ایام عید چند نفر از عزیزان ساکن تهران داوطلبانه به مسئول نیروی انسانی پایگاه مراجعه می کنند و به اصرار عضو بسیج می شوند برای ما ارزش محسوب می شود. مطمئن باشید هر کاری مخلصانه و بی ریا انجام شود به نتیجه خواهد رسید.

موضوع دوم اینکه: در برخی نظرات به آقایانی که در این دو سه سال بسیار کمک های شایانی به پایگاه بسیج نمودند توهین شده بود که بنده حقیر شخصاً از این عزیزان عذرخواهی می کنم. اما این مطلب را عرض می کنم که سیاست پایگاه بسیج بقیه الله به گونه ای است که هرکس بتواند کمک مالی یا فکری به پایگاه داشته باشد مورد حمایت و تقدیر و تشکر ما قرار می گیرد چه باریا و چه بی ریا. قطعاً ما دست اینگونه افراد را به گرمی می فشاریم و نظرات این افراد را در اولویت برنامه های خود قرار خواهیم داد.

در پایان با توجه به اینکه نظرسنجی در مورد برنامه های بسیج بوده است از همه بزرگواران بویژه هیئت امنای محترم و بزرگوار حسینیه صاحب الزمان در صورت احیاناً توهین یا کم لطفی برخی مخاطبین شخصاً عذر خواهی می نمایم و طلب حلالیت دارم.

در ضمن از مدیر محترم وبلاگ نیز بابت شهامت در تایید نظرات تشکر می نمایم. امیدوارم دیگر وبلاگ ها نیز در تایید نظرات اهتمام بیشتری ورزند.

و من الله توفیق

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارابه ای در تاریخ 1394/01/29 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

متاسفانه بعضی از آقایون که بااردیب واردیبی گویا مشکل دارند نمیتوانند ببینند که بچههای اردیب همه کارهایشان را افرادی دارند که در خودشان انجام دهند همین افراد میروند در سایتهاازبعضی ها تعریف وتمجید میکنند وهمین افراد بعداز چند ساعت میروند انتقاد میکنند که چرا از فلانی تعریف وتمجید میشود در صورتی که بندگان خدایی که از آنها تعریف میشود روحشان خبرندارد بعنوان یه اردیبی میگویم به خدا این کارها که باعث میشود آبروی افرادی برود وقاحت دارد نکنید این کارها را

این نظر توسط ایت ا در تاریخ 1394/01/29 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

سلام لطف می فرماییدبرنامه های سال جاری( سه ماهه اول) بسیج را تشریح فرمایید تاماراخوشحال فرماییدودرخدمت شما وبسیج باشیم.
پاسخ : با سلام. سپاس از لطف جنابعالی. هنوز برنامه های امسال از سپاه ابلاغ نشده است. به محض ابلاغ از طریق همین وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد

این نظر توسط آیت ا در تاریخ 1394/01/28 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

سلام فرمانده محترم بسیج روستای اردیب از شما هم بخاطر سعه صدری که در خصوص ناملایمات داشته اید تشکر و قدر دانی می گردد و توضیح اینکه افراد خدای نکرده مغرض هم مانند سمباده می باشند که با اصطکاک خود را از بین می برند ولی آن جسم یا شیء است که صیقلی و شفاف می شود.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت های نوروز پایگاه بسیج بقیه الله اردیب را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 506
  • بازدید کلی : 167,249