loading...
اردیب نیوز
 
ارديب نيوز
گروه اردیب نیوز بازدید : 865 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (2)

جوابیه اردیب نیوز

در پاسخ به ایراد مدیر محترم وبلاگ اردیب باغ پرگل و سیب در خصوص ضعف شورا و دهیاری محترم در خصوص دعوت از روحانی لازم دانستیم مطالبی رابه عرض خوانندگان محترم برسانیم:

اولاً در بین وبلاگ های اردیبی هیچ کدام از وبلاگ ها مثل اردیب نیوز اشراف به اتفاقات اردیب ندارند؛ علت هم واضح است: مدیران وبلاگ اردیب نیوز ساکن روستا هستند و صد درصد بهتر می توانند اتفاقات روستا را رصد کنند. اما اغلب انتقاداتی که وبلاگ های محترم دیگر در خصوص روستا و مسئولین آن دارند نظرات شخصی آنها بدون تحقیق می باشد.

ثانیاً دعوت از روحانی یا به قول ایشان هماهنگی با امام جمعه محترم وظیفه شورا و دهیاری نیست و با توجه به اینکه مسجد صاحب الزمان(عج) هیئت امنا دارد این مهم به عهده هیئت امنای نوپای مسجد بوده است که آنها هم دلایل خود را گفته اند.

ثالثاً شورای محترم و دهیاری قبل از ماه مبارک، از آقای شیخ حسین موبد دعوت بعمل آورده اند؛ ایشان هم قبول زحمت نموده بودند اما به هر دلیل در آخرین لحظات به بندرعباس عزیمت نموده اند. پس دیگر دلیلی نداشته که شورا و یا دیگر مسئولین روستا با امام جمعه محترم شهرستان، در این خصوص رایزنی داشته باشند.

رابعاً بر فرض که شورای محترم کف دستش را بو کرده بود و علم غیب داشت و می دانست که روحانی محترم دعوت شده به اردیب نمی آید و بر فرض که یک روحانی خوب و مجرب هم دعوت می شد. حال سوال و انتقاد ما به نمایندگی از تمام ساکنین روستا از شما این است اولین لازمه روحانی در اردیب چیست؟ جواب روشن است : خانه عالم . آری خانه عالمی که با تمام تلاش شورا و دهیاری سابق به خاطر عدم تامین اعتبار هنوز نیمه تمام مانده و هیئت امنای محترم حسینه صاحب الزمان(عج)تهران به دهیار قبلی گفته بودند که شما شروع کنید ما کمک می کنیم حتی دهیار سابق(سعیدرفیع)باارسال نامه ای از هیات امنای حسینیه صاحب الزمان(عج)برای ساخت خانه عالم خواستارکمک شد ولی دریغ از یک هزار تومانی کمک. حال که سخن به اینجا رسید بهتر است مطلب کامل باز شود تا علت عدم رغبت روحانیان بومی برای همگان روشن شود. موردی که تقریباً در همه جای این شهرستان مشهود است غریبه پرستی مردم می باشد که اردیب هم از این مورد مستثنا نیست. انتقادات تند و گاهاً خارج از انصاف برخی مخاطبان که بعد از سخنرانی ها به گوش می رسد مهر تاییدی است بر این مطلب. البته شکی نیست که روحانیان محترم نیز باید آنقدر به روز و پر باشند که جوان امروزی را جذب منبر خود کنند. آخرین دلیلی که شاید کسی آن را جدی نگیرد اما واقعیت دارد بدون اینکه قصد جسارت به روحانیان عزیز بومی را داشته باشیم بحث مالی قضیه است. مردم روستا مردم کم در آمدی هستند و در پایان ماه مبارک کمک چندانی برای روحانی بومی جمع نمی شود در صورتی که بزرگوارانی از اهالی محترم روستا در تهران هستند که با خیرین بزرگ آشنایی دارند اما به این قضیه تاکنون اهمیتی نداده اند. همه این دلایل را در کنار هم که بگذاریم می بینیم که خرده گرفتن به مسولین روستا که دستشان خالی است غیر منصفانه است. و اگر تهرانی ها در این زمینه کمک نکنند این وضع همچنان ادامه می یابد. در خصوص خانه عالم که به نظر نمی رسد در این دولت اعتباری به آن اختصاص یابد باید عزیزان تهرانی که دلسوز اردیب هستند همت کنند و با جذب اعتبارات مالی از خیرین این پروژه نیمه تمام را به اتمام برسانند. در پایان از آقای موبد که اینقد صریح به نطق ایشان انتقاد کردیم عذر خواهی میکنیم وهمچنین از همه عزیزانی که تاکنون خالصانه و بی ریا برای روستای عزیزمان اردیب چه فکری و چه مالی کمک کرده اند تشکر می نماییم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اردیبی ساکن در تاریخ 1393/04/21 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

آقای موبد وفق قوانین وبلاگ نویسی واخلاقا البته اگر ایشان معتقد باشند باید جوابیه اردیب نیوز را در همان صفحه اول مقابل انتقاد خودشان درج نموده تا مردم آگاه شوند بنابرابن آقای موبد زحمت بکشید این توضیحات کامل وجامع در خصوص عدم دعوت روحانی را در وبلاگتان منتشر نمائید

این نظر توسط دلسوز روستا در تاریخ 1393/04/21 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از اینکه مارا روشن کردید.
پاسخ : سلام خواهش میکنم وظیفه ما روشن کردن حقایق است.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت های نوروز پایگاه بسیج بقیه الله اردیب را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 548
  • بازدید کلی : 167,291