loading...
اردیب نیوز
 
ارديب نيوز
گروه اردیب نیوز بازدید : 99 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مسافران آخرت

انا لله و انا الیه راجعون

    بانهایت تاسف و تأثر درگذشت مرحومه ی مغفوره شادروان 

بانو زبیده رفیع همسر حاج علی انصاری 

را به اطلاع همشهریان،دوستان و آشنایان می رسانیم

 

اردیب نیوز این ضایعه را خدمت خانواده محترم داغدار و سایر بستگان تسلیت می گوید و برای باز ماندگان در این ماه عزیز از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و برای آن مرحومه غفران الهی را خواستار است.



گروه اردیب نیوز بازدید : 89 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

افشاگری درباره رهبر «داعش»

IMG16310640

ادوارد اسنودن، افشاگر معروف اسناد اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که ابوبکر البغدادی نتیجه همکاری اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

 

ادوارد اسنودن، افشاگر معروف اسناد اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که ابوبکر البغدادی نتیجه همکاری اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری سومریه نیوز عراق گزارش داد؛ ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر اسناد طبقه‌بندی شده این آژانس فاش کرد ابوبکر البغدادی، رهبر داعش ساخته و پرداخته همکاری‌های امنیتی میان سازمان اطلاعات انگلیس، آمریکا و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است.

وی گفت: همکاری میان این سه سازمان شرایط را برای ظهور پدیده‌ای به نام دولت اسلامی عراق و شام (داعش) فراهم کرد.

بنا به گفته اسنودن همکاری میان آژانس‌های امنیتی و جاسوسی این سه باعث شده تا شبکه‌ای تروریستی به نام داعش شکل بگیرد که توانایی جذب افراد تندرو و افراطی از سراسر جهان را داشته باشد.

به استناد مطالب فاش شده توسط اسنودن این طرح براساس نقشه‌ای از پیش طراحی شده با نام “لانه زنبور” اجرا شده است که از نقشه‌های پیشین سازمان اطلاعات انگلیس برای حمایت از اسرائیل بوده است.

این نقشه توسط آژانس امنیت ملی آمریکا و دو هم‌پیمان آن اجرا شده و براساس آن مقرر شده تا دینی جدید با نشانه‌ها و نمادهای اسلامی شکل بگیرد که در بردارنده احکام افراطی باشد. از خصوصیات دین جدید این است که هرگونه تفکر غیر همسو یا مخالفی را برنتابد و از بین ببرد.

smm بازدید : 79 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (2)

خلا روحانی در اردیب در ایام ماه مبارک رمضان !!!

با وجود اینکه دو روز از ماه مبارک رمضان گذشته است و روستای اردیب از معدود روستاهایی است که با وجود 2 نفر روحانی بومی از نظر تامین روحانی نباید مشکلی داشته باشد اما متاسفانه شاهد نبود روحانی در اردیب هستیم. قطعاً هیئت امنا می بایست از روحانی دعوت بعمل آورد؛ اما چون تاکنون روال این نبوده است و همیشه هماهنگی خوبی بین دو روحانی وجود داشته و برنامه ریزی با خود این دو بزرگوار بوده است؛ هیئت امنا در این رابطه اقدامی نکرده است. اما امسال شاهد ناهماهنگی هستیم که انشااله هرچه سریعتر این معضل برطرف گردد. البته جناب شیخ حمید شیخ در روستا حضور دارند ولی ظاهراً به عنوان روحانی روستای گرمه دعوت شده اند.

گروه اردیب نیوز بازدید : 77 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام خدمت اردیبی های عزیز ازاین که در این مدت بنده در خدمت گذاری و ارائه مطالب به روز در مورد روستایمان در خدمت شما نبودم از صمیم قلب پوزش میطلبم و بسیار ناراحت بودم وچون خوشبختانه  در این فضای مجازی به همت اردیبی ها که تاکنون بالای ده وبلاگ به روز رسانی شده ساخته شده وتقریبا میتوان به چشم یک روستا به این همه وبلاگ که هر وبلاگی در یک حوزه خاص از مشکلات  روستا گام برمیدارد که تاکنون بنده نسبت به سایر مدیران وبلاگ های اردیب کوچکتر بودم وهستم ولی فقط بر حسب سن وسال الان از مدیران اردیب سلام بزرگتر هستم که امید است این دو جوان که از خصوصیات و رفتارشتان نشانه های پختگی کامل را مشاهده گر هستم که از حالا به عنوان جوانترین دوستان رسانه ای از آنها یاد میشود از باب تذکر به این مسئولیت خطیر خواهشمندم ازتوهین وانتشارات اخباری که باعث رنجش خاطر دیگران میشود پرهیز کنند وهمچنین در مقابل نظرات مخاطبان اگرچه توهین آمیز بود حساسیت به خرج ندهندو بتوانند گروه های سنی خودشان را هم به ارائه مطالب ارزنده در مورد روستایمان تشویق کنند.



smm بازدید : 116 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

انتخاب خادم جدید مسجد صاحب الزمان(عج)

با توجه به فرا رسیدن بازنشستگی حاج اکبر موبد خادم پرتلاش و فعال مسجد صاحب الزمان، چندی پیش هیئت امنای مسجد جلسه ای در این خصوص تدارک دید و پس از چند مورد رایزنی بالاخره آقای حسن جعفری فرزند علی بعنوان خادم موقت مسجد انتخاب شد و پس از جلسه ای با ایشان مقرر شد آقای جعفری بعد از پایان کار حاج اکبر موبد، زیر نظر هیت امنای مسجد رسماً کار خود را آغاز نماید. این تصمیم در راستای جوان گرایی در اداره مسجد و هماهنگی بیشتر هیئت امنا با خادم مسجد گرفته شده است. قرار است در جلسه ای عمومی به پاس زحمات آقای حاج اکبر موبد با اهدای هدیه ای ناقابل از این برادر بزرگوار قدردانی گردد.  لازم به ذکر است حسن جعفری دارای مدرک کارشناسی ارشد و مسئول کانون فرهنگی مسجد و همچنین بعنوان سرگروه حلقه صالحین پایگاه بسیج می باشد؛ جا دارد از این برادر بزرگوار که خالصانه این مسئولیت را پذیرفتند کمال تقدیر و تشکر را بنماییم.

جهت اطلاع خوانندگان عزیز به عرض می رساند که هیئت امنای انتخابی در سال گذشته توسط مردم به این صورت بود:

مصیب جعفری - سید مهدی موسوی - حاج جواد جعفری - حمیدرضا ثابتی - محمود رفیع

با توجه به کناره گیری آقای مصیب جعفری از هیئت امنا، و جایگزینی عضو علی البدل، در حال حاضر اعضای اصلی هیئت امنای مسجد صاحب الزمان شامل این افراد می باشد :

سید مهدی موسوی - حاج جواد جعفری - حمیدرضا ثابتی - محمود رفیع - علی اصغر جعفری

با این امید که هیئت امنای جدید مسجد بتواند قدم مثبت و موثری هر چند کوچک در راستای اعتلای فرهنگ ناب اسلام در بین جوانان اردیب بردارد؛ از تمام کسانی که صاحب نظر هستند و دلشان برای اردیب می تپد خواهانیم هرگونه انتقاد سازنده و یا پیشنهادی را در این خصوص از طریق ارسال نظر در همین سایت به ما منتقل نمایند.

گروه اردیب نیوز بازدید : 76 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

جناب آقای علیرضا موبد

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت عموی گرامیتان حاج علی موبد را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

(روحش شاد ویادش گرامی)

گروه اردیب نیوز بازدید : 108 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

معرفی نویسنده جدید اردیب نیوز

سلام خدمت همه دوستان عزیز...به علت گسترش سایت اردیب نیوز وهمچنین مشغله کاری بنده ونزدیک شدن به امتحانات پایان ترم دانشگاه برای اطلاع رسانی به موقع اخبار روستای اردیب از برادر بسیجی آقای سید مهدی موسوی درخواست همکاری نمودم وازاین پس آقای موسوی هم به عنوان نویسنده در این سایت بابنده همکاری خواهد داشت امیدوارم مطالب پر بار و ارزنده ای را برای شما ارائه نمایند.

گروه اردیب نیوز بازدید : 208 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

ولادت امام علی (ع)مبارکباد

 

امام علی علیه السلام در روز جمعه، سیزدهم ماه رجب، سی سال پس از عام الفیل، در شهر مکه و در کعبه به دنیا آمد.

رسول خدا در عام الفیل به دنیا آمد و سن او هنگام رحلت 63 سال بود. و ولادت او را بین 569 تا 570 میلادی ثبت کرده‌اند؛ و چون نوشته‌اند رسول اکرم هنگام ولادت امام علی علیه السلام سی‌ ساله بوده‌ است، در نتیجه علی علیه السلام در 599 تا 600 میلادی تولد یافته است.

ماجرای ولادت علی علیه السلام در کعبه، مورد قبول شیعه و سنی است.
حاکم نیشابوری، دانشمند مورد ستایش و اعتماد اهل سنت، در همین باره می‌گوید:
روایات متواتری موجود است که حاکی است فاطمه بنت اسد، علی بن ابی طالب را در کعبه به دنیا آورده است.

گروه اردیب نیوز بازدید : 120 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

علاج مشکلات ما در این است که سازندگی کشور را در کنار تامین روحییه انقلابی در مردم حفظ همان صلابت چهره ی با عظمت و هیبت انقلاب ببینیم اگر به رفاه عمومی نیندیشیم و به سازندگی کشور فکر نکنیم مطمانا نظام جمهوری اسلامی نخواهد توانست الگو و نتیجه مطلوب را به دنیا ارایه بدهد.

مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    فعالیت های نوروز پایگاه بسیج بقیه الله اردیب را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 546
  • بازدید کلی : 167,289